Recenzie de carte: Dragoste de Isabel Allende

Buna fetelor!

Ce mai faceti? Eu azi sunt fericita! Am terminat in sfarsit cu examenele si pot sa spun BUN VENIT!!! verii. Pentru ca am o atitudine pozitiva, as vrea sa va povestesc despre o carte speciala a unei autoare pe care o apreciez mult. Este vorba despre "Dragoste" de Isabel Allende si ma simt norocoasa ca am ales-o ditre atatea ispititoare carti online.

Niciodata nu se vor scrie suficiente carti despre dragoste, la fel cum niciun om nu va spune niciodata ca a primit suficienta iubire, ca s-a bucurat indeajuns de acest sentiment. Imi place sa citesc carti despre acest minunat sentiment, imi place sa ii descoper prin ochii altora toate fatetele. Totusi, nu acord mare atentie cartilor cliseice, care imi arata doar povesti mult prea siropoase, imbracate parca intr-o uzura tipica. Nu as putea sa citesc cu placere nici carti precum "50 de umbre intunecate", nu pentru ca as fi pudica sau pentru ca nu apreciez genul erotic, insa as vrea ca lecturile pe care le aleg sa fie de calitate si sa imi ofere cu totul altceva decat niste imagini saturate de sexualitate, repetate iar si iar. Asadar, cand intru intr-o librarie, eu caut altceva.

In "Dragoste", Allende ne poarta cu maiestrie prin locuri deosebite, incarcate de exotism. Cartea este o antologie a povestilor de iubire expuse in celelalte carti ale autoarei, dar si o poveste despre EA - femeia Isabel Allende. Femeia care nu s-a temut nicicand de acest sentiment, femeia care a stiut sa-si iubeasca si copiii, si barbatii care au pasit pe covorul vietii ei. Allende a stiut sa culeaga dragostea chiar si din cele mai nefericite intamplari, a privit-o in ochi fara teama si nu si-a intors privirea cand i-a aparut in fata in deplina putere la 45 de ani. Toate aceste deosebite trairi ale autoarei se impletesc cu rodul imaginatiei sale si citind cartea, mi-am deschis sufletul spre intamplari cu parfum cald, scaldate in realism magic.

Citind "Dragoste", mi-am dorit sa am cat mai rapid in colectie si celelalte carti ale autoarei, vreau sa ma bucur de fiecare, sa le traiesc si sa imi dau intalnire cu personajele atat de deosebite si atent conturate.

Fiecare pagina a cartii reprezinta un manifest pentru dragoste, asa ca indemnul meu pentru voi este urmatorul: cautati-o intr-o librarie online, cititi-o, inchideti apoi ochii si ganditi-va la toate momentele in care iubirea va aparut in cale nuda, gata sa va umple sufletul de bucurie. Oferiti dragoste celor din jur si bucurati-va de fiecare clipa!