Sunt vALLuntar! - Recenzie Dieta iubitoarelor de ciocolata de Carole Matthews

Buna fetelor!

Astazi va vorbesc despre a doua carte aleasa pentru Campania vALLuntar - Dieta iubitoarelor de ciocolata de Carole Matthews. Anul trecut pe vremea asta scriam despre Clubul iubitoarelor de ciocolata, primul volum al seriei. Am fost fericita sa pot citi continuarea povestilor de viata ale celor patru prietene si de data aceasta mi-am facut provizii de ciocolata ca sa nu mai sufar dupa minunatiile descrise de Carole Matthews.

Cu ele am asortat cartea :)

Ce spune editura All?

Patru prietene consumatoare împătimite de ciocolată trec printr-un lanţ nebunesc de întâmplări care le vor pune prietenia şi nervii la încercare. Lucy, Chantal, Nadia şi Autumn au existenţe şi aspiraţii diferite, dar când se pune problema să recupereze bijuterii furate în valoare de zeci de mii de lire sterline sau să ducă la capăt o livrare de droguri, chiar în ziua nunţii lui Lucy, îşi unesc forţele, trecând peste orice obstacol. În timp ce prietenele ei au relaţii stabile, Lucy oscilează între cei doi bărbaţi din viaţa sa. Va face oare greşeala de a-i acorda încă o şansă lui Marcus, fostul logodnic infidel, sau îl va alege pe chipeşul ei şef, Aiden Holby?

Ce spun eu?

Nu m-a dezamagit nici acest al doilea volum. Am intrat repede in atmosfera dulce si alerta care din jurul celor patru, Lucy, Autumn, Chantal si Nadia si m-am delectat cu intamplarile prin care au trecut de data aceasta. Descrierile savuroase nu s-au lasat asteptate si acest lucru a facut cartea si mai usor de citit. Am ras alaturi de protagoniste, am avut emotii pentru ele, am "certat-o" pe Lucy, i-am "dat sfaturi" Nadiei, am "incurajat-o" pe Autumn si am urmarit evolutia lui Chantal.

Dieta iubitoarelor de ciocolata este o carte ale carei pagini se intorc singure. Nu este o lectura complicata si greoaie, ci are puterea sa detensioneze, sa astearna zambete sau chiar sa te faca sa razi cu pofta, cu obrajii rumeni si lacrimi in ochi. E exact ca o cutie cu praline. Nici nu stii ce te asteapta cand musti din urmatoarea bucatica. Ceva dulce, aromat, sau poate iute?

Recunosc, sunt putin invidioasa pe fetele astea pentru locul lor unde pot savura tot felul de bunatati deosebite. As vrea sa existe si in orasul meu asa ceva.

Nu va spun mai multe despre continutul cartii. Sunt de parere ca e mai frumos sa descoperiti voi ce se intampla, bucuria este mai mare astfel.

Daca ati citit primul volum, trebuie neaparat sa cititi si continuarea. Daca nu, cred ca e momentul potrivit sa o faceti acum.