Recenzie de carte: Chiparosul trist de Agatha Christie

Buna seara fetelor!

Cum v-ati petrecut ziua? Pe mine caldura m-a determinat sa stau mai mult in casa. Astazi va povestesc despre o carte diferita, in sensul ca nu am mai citit de multa vreme romane politiste. Este vorba despre "Chiparosul trist" scrisa de Agatha Christie.

Descrierea oficiala de pe libraria online Libris suna cam asa:

Tânăra şi frumoasa Elinor Carlisle stă în faţa curţii de judecată şi acceptă cu seninătate acuzaţia că a ucis-o pe rivala ei în dragoste, Mary Gerrard. Probele sunt greu de contestat: numai ea avea motivul, ocazia şi mijloacele să administreze otrava fatală. Totuşi, în mijlocul audienţei ostile, un om crede încă faptul că Elinor este nevinovată până când i se dovedeşte vinovăţia; Hercule Poirot este singurul obstacol între Elinor şi spânzurătoare...

Asa-i ca v-am facut curioase? Personal, apreciez intrigile tesute de Agatha Christie in romanele ei, pur si simplu te tin in suspans pana la final, iar situatiile sunt descrise in asa fel incat sa nu te plictiseasca si nici sa nu cada in banal cum se intampla in unele carti politiste. Marturisesc ca felul in care sunt relatate intamplarile m-au transformat intr-un detectiv amator in cautare de indicii (totusi, am esuat in a descoperi faptasul :)) )

Acum cativa ani urmaream cu mare drag serialul tv ce relata aventurile detectivului Poirot, asadar era de asteptat ca si "Chiparosul trist" o sa fie pe gustul meu.

Am apreciat faptul ca personajele sunt bine conturate, de regula in cartile politiste actiunea este in prim plan, iar despre protagonisti nu stim prea multe, aici am reusit sa imi creionez in minte portretul lor si sa le vad chipurile cu ochii mintii. Intamplarile sunt plasate intr-o atmosfera tipic englezeasca - conacul, trandafirii, gesturile personajelor,ceaiul pus la loc de cinste, asadar lectura este cu siguranta de calitate si sigur nu o sa va plictisiti.

Aaa, era sa uit! Asortati parfumul Tubereuse Criminelle de la Serge Lutens atunci cand cititi aceasta carte! O sa intrati muuult mai bine in atomsfera redata de autoare *wink*

Inca nu m-am hotarat ce carte a Agathei Christie voi alege sa citesc in continuare, poate o sa urmaresc aventurile lui Miss Marple de aceasta data. Voi ce mi-ati recomanda sa aleg la urmatoarea tura de cumparaturi de carti online?

Va pup!